slutet del 1

-Så vad ska vi göra frågade jag. (jag/hoda) -Vet inte säger Adela. -Vi kan väll göra något kul frågar Witen. -NEE det säger du inte säger jag. -Meh give hem a chanse säger Adela. -MMM okej men vad för kul frågar Jag. -Vet inte vi kan väll köra någon lek eller?frågar Witen. -Ja varför inte vet du någon bra man kan leka frågade Adela. -Mmh jo det kanske jag borde tänkt på eftersom att jag inte kan några ,säger Witen. -Ja det kanske du borde haft gjort säger Adela. -Vi kan väll köra kurragömma tagare säger jag glatt. -Vad är det frågar Adela och Witen chokerade. -Ja först så gömmer man säg och när den som letar efter dig hittar dig ska han eller hon försöka att ta dig alltså måste du springa när du fattat att han gittat dig eftersom att han kommer att jaga dig fattar ni eller?frågade jag. -Okej sa Adela efter ett tag. -Ja varför inte säger Witen efter ett lååångt tagg. -Vem är frågade jag.ingen svarade. -Pax att inte vara sa jag snabbt. -Pax att inte vara säger Adela. -Meh jag visste inte sa Witen och började räkna. -Jag räknar till 25 säger witen men alla är redan borta. -1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25!!!nukommer jag ,säger Witen.Hoda occh jag gömmer oss i sovrummet och Witen gåtr för att leta men hittar oss inte.Vi hade somnat när vi vaknade gick vi för att kolla var de andra var. det var morgon. -Vet du var de andra är frågade Hoda. -Nej bäst vi letar efter dom sa Jag. -Ja du har rätt sa Hoda. vi gick ner och kollade om de var där. -Heej allihopa vad händer?frågade jag. -Ächss inget speciellt säger soffan. -Okej sa jag. -Okej vad finns det till frukost fågade Hoda trött och satte sig ner för att bre en macka. -Det vanliga vad annars säger Tay. -Mmmh du har rätt vad skulle det annars finnas ? frågade Alice. -Jaa du har rätt sa Hoda lite trött. -Jag måstepå toa kommer om nåra sekunder sa Soffan. -Du menar minuter säger Poyan .Men soffan hör inget hon hade redan gått. -Känn dig dissad sa Hoda. -KKKK:bbbbryyyy sa han med ett snobbigt smile. -Idiot sa Hoda och sparkade honom på smal benet. -Gott med frukost sa Witen tyst för sig själv. -Ja visst är det sa jag med ett jätte stort leende. -Mmmh sa Witen. -Vilken tid det tog sa Hugo . -Vad frågade Alice. -Men sofia säger hugo lite irriterat men försöker dölja det med ett fake smile. -Ja du har rätt sa Alice. -Jag sa ju att det skulle ta minuter sa Poyan kaxigt. -Hon har säkert blivit kidnappad av Jan Bannan sa Alice flummigt . -Ja och jag är en flyggande kossa sa Witen högt .Alla stirrade på witen.Då komm soffan och bröt stäminigen hon var alldeles röd i ansiktet. -Vad är det säger Hugo . -Ja *flås* har *flås* hittat en väg ut säger Soffan utmattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0