Crookz bloggar

Heey pepz , Bloggar i adelas blogg nu för att hon inte har bloggat på länge så jag gör henne en tjänst , Ja sex dagar kvar sen är hon ju hemma, gör ni ett lika stort Woooooupwouup som jag för de? Eller hon kan ju bli bortrövad eller att hon kraschar med planet på vägen men aja . Ja vad har jag gjort i sommar , inte mycke alls nej , eller jag har vart i stugan i typ 2 veckor nu kom hem igår , och nu är mina föräldrar lediga så de blir säkert mer , ja mitt liv är ointressant men ni kan gå in på min blogg ändååå Crookie.blogg.se Ja jag och adela har stora planer nu för en usa resa nästa år kanske , wooupwoup , FEEEST $ Random bilder på mig,adela o ja och Niall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0