hej,

Hej & förlåt för sugig bloggning,
men jag har inte suttit vid en riktigt data på länge så ah.
första gången på ett tag nu, gud har verkligen haft det fullt
upp sen jag kom hem, träffade Witen igår också vi snackade
, gick runt och åkte till gottsunda,(': sen så har jag bråkat en hel del med massa personer för att jag inte har haft tid att träffa dom än herre gud..jag kom hem i torsdags låt mej vila lite, känner mej helt söndersliten och behöver verkligen en paus från allt, ehm idag så påminde Jennlie mig om att jag har blåhårfärg kvar jag hade totalt glömmt bort den hittade lite rosa hårfärg också, men ska iaf ge min blåa till Jennelie för hon ville ha den & så.. men aja har massaaaa spanien bilder som säkert ska upp på bloggen sen men inte just nu, ha en bra dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0