keep bleeding ,

blev inge fyrishov idag ska dra dit med Daniella imorgon ist och Amanda ska typ va där också,
vi ska gå och träffa Amandas haff haha,
men han är skit snygg :o
okej ja såhär var det igår eftersom jag lovade att berätta allt lite snabbt, först var det jag skojjar inte 10 killar som stalkade mig och Amanda och mig runt hela fyrishov och frågade om kramar och eftersom vi är snälla så sa vi okej sen helt random bärde en kille upp mig och bah"eyyy grabbar kolla min tjej" dafuq lixsom hahahaha. johmen sen stalkade dom oss en av dom var fett söt men det hör inte hit,sen stötte jag på en kille som var typ 16-17 så snygg så jag gick fram lite spontant till honom och bah "eyy du är fett snygg" han rodna jag awiie..sen frågade han om mitt och Amandas nummer och nu har Amanda ett haff generöst av migg ;* Men iaf det hände så mycket mer men det kan jag inte ta upp här haha, hoppas jag får en grym sista dag i sweden med Daniella & Amanda imorgon :3 nu ska jag iaf snacka lite med Joel och typ kolla på lite film , idag har jag bakat med syster och Ella , eftersom jag smsa runt på hela min konstakt lista om fyrishov men ingen kunde >.> men ajah får ha kul imorrn ist sista dagen ;$$ kyss och hejdå! sh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0