♥ ♣ ψ ← ♦

Heje!
jag vet att jag sa att jag skulle ladda upp bikinibilderna
från igår (några) men alltså jag orkar int :/
då måste jag först kolla igenom vilka som jag kan ta,
sen måste jag ladda upp dem på fb och sen kopiera
och ta dem snabbt innan någon ser dem sen
måste jag göra ett collage, det är fett jobbigt så
vi glömmer det va? ;o men gör det kanske nån
gång när jag har tråkigt ska iaf göra ett "året som vart"
collage med massa gammla bilder sen ,
eller kanske bara en vidio som jag lägger upp på bloggen ?
det beror på hur lat jag är osv :3
just nu sitter jag och väntar på att Martin kan svara på
skype så jag kan dra hem till honom och köra
cod eller diablo för det var 1484930 år sedan
jag träffade honom </3 skulle igentligen träffa
Witen men det fick vänta tills imorgon han kunde
inte så ah. nu sitter man här heltforeveralone och
vet inte vad man ska göra..</3
Hoda har typ vart i íran i typ 2 månader D:
inte okej. och nästa vecka drar jag till madrid också
så kommer ju knappt träffa henne :oo
Jo men ah känns ju bra att alla ska få för sig att snacka
med mig sammtidigt helt plötsligt :o
kan ni inte sprida ut er lite? nej nej...
men nu ska jag äta sen ska jag ringa Mackan hejdå hejdå.
hahahahahaahah, så sant , känner asmånga som har
barca som favorit lag och bara vet vem messi är och känner vissa
som vet vad alla spelare i barcelona heter O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0