tagga spanien snart:)

åh just nu är jag så taggad till att åka till spanien 
bara ca 9 dagar kvar till
sola , bada , och alla asgrymma shopping 
affärer där , sen eventuellt att åka till madrid 
sista 2-3 dagara och bo på hotell C: 
alltså ibörjan av sommarlovet vägrade jag 
nästan att åka dit, jag menar 3 veckor i 
spanien är lite för mycket utomlands för mig ;o 
men nu ska det bli skönt att komma iväg från 
allt här hemma, kommer också lämna mobilen
hemma , men tur att det finns internetcafén annars
skulle det vart ganska jobbigt ;* 
Sen idag ska jag inte göra så mycket är fett trött 
idag efter att ha suttit och kollat på serier hela natten.
kände bara för att få med en gammal bild på mig c:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0