Godmorgon solstrålar!

Godmorgon Godmorgon , nu på morgonen var det igentligen 
bestämmt att jag skulle dra och va med Dario, men nej jag 
är för stressad , snart ska vi åka och hämta Prillan , 
en släktings hund osv osv orkar inte förklara. 
För att jag har lust att låna henne, Igentligen så 
vill jag vara med älskling Findus men han har varit med 
i bråk och har slangar i hela ansiktet så honom får jag 
nog chansen att vara med under sommarlovet också.
men ja jag måste få bort mina katter ett tag alltså typ låta dom 
få va i en del av huset och hunden i andra delen.
så ah , idag blire att ha på sig mjukisbyxor,linne och 
tjocktröja , det kommer bli massa träning och utgång 
idag.Hoppas att ni får en lika skön söndag som jag , 
och i morgon hoppas jag att mina clips kommer med
posten , cya! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0