15 saker du kanske inte visste om mig

*jag brukar prata med mig själv ;)

*har börjat sova i bara underkläder

*jag är sjukt rädd för dom i fbk i min skola...

*den äldsta jag kysst är15.

*är kär just nu.

*jag har blivit kallad för b.l.a blatte,hora,player,fjortis,rasist,

*jag har både rökt,snusat,druckit men lixsom nån gång måste ju vara den första ? Är ju inte stolt direkt

*Jag dras automatiskt till töntar,

*jag har skärt mig.


*folk blir typ chockskadade när dem får reda på att jag är 99:à och inte typ 97:a

*jag gillar att bevisa hur stark jag är , hur töntigt det än låter

*jag har världens bästa bästavänner!

*jag får typ alltid panik så fort ett förhållande håller längre än 3månader

*mitt längsta förhållande är 6månader

*jag tycker Poyan har ett väldigt gulligt skratt ;0


--------------
Tänkte typ köra något sånt en gång
I veckan/månan va tycks babes?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0