cha cha ;*

känner att min Pms är värre än någonsinn , :33333
aja idag blire lite stan med Hoda , sen så drar man till
Manda och troligen träffar några killar , kanske sover överå,
ellr nå vi får se, dagen efter så åker man till Hoda kanske sover
över och på söndag så vet man inte , justnu dricker man
man lite soppa och ska dra om typ 3 minuter så jag har lite bråttom
ehm jaaopp , min lillasyster är typ den gnälligaste i sverige -.-
aja har man något mer att säga ? näjj jo , ehm Hoda kommer inte
kunna blogga / blogga berättelsen på ettt tag så då blir det nog bara
jag som skriver på den några dagar antar jag om hon inte typ
går till bibiloteket och använder datan där eftersom hennes är sönder..
men jaja i morse har jag typ bara luktat på tvål , spreyat AXE över
hela mig och fixat mig japp så ser min morgon ut och igår åt
man pizza som "belöning" för att ha varit barnvakt åt lillebrorsan i
30 min inte dåligt inte dåligt ^^ men nu måste jag värkeligen dra
jag stavar som en apa men det är för att mamma har damp på
mig , jajajajajaja...hejdå!

mens blomman jag och soffa gjorde på bilden -

jag i sofias glasögon -

ehm,jag-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0