,

gick inte till skolan idag för att , när mamma skulle starta
bilen som hade fastnat så la hon en planka under som start
sak sen när hon gasade bilen så flög plankan på mitt ben eftersom
jag stod bakom , jag blev helt yr och satte mig i bilen och svimmade
sen så ville mamma att jag skulle komma in i värmen , så jag försökte
gå då svimmade jag 2 gånger och slog i huvudet , sen när jag vaknade
så var ambulansen här , och nu ska jag sova för hela mitt huvud snurrar.
skrev dethär här för att jag orkar inte svara på alla sms om varför jag
inte är i skolan osv ,

Kommentarer
Postat av: elsa

Omg,jag hörde vad som hade hänt!hoppas du blir bättre<3

2012-03-08 @ 17:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0