*

sista blogginlägget på ett tag tror jag , för ihelgen
kommer jag ha kul , för man har ju ett liv till skillnad
från vissa andra, Hahah Mia kommer tro att jag har blivit
överkörd eller något jag är helt blåslagen överallt >.>
aja , har snackat lite i telefon med Amanda ,
jag har försökt att gå på en liten kort promenad runt huset
slutade med att jag såg någon jag kände så jag var
tvungen att lägga mig i ett dike så att han inte
skulle se mig , hah.Sen har jag packat och sovit och
har haft allmänt ont överallt , klockan 10 drar vi te farmor
i morgon stockholm , hotell , stan , globen , lördag mys
hos farmor , Ehum på måndag blire skola pallar int,
vill ha sommarlov nu.hejdå.
fortfarande förbannad på en massa personer orkar int.
idioter. fml. när det har blivit varmt finns det planer på
att anväända kepps dagligen.

Kommentarer
Postat av: Anton

åååhh det e krumt synd om dig!!

2012-03-08 @ 19:19:14
Postat av: Sofia

Ha det bra gmn ;*

2012-03-09 @ 14:10:08
Postat av: Anonym

Glöm ej, du har resorna ut i världen, som 8 årig planerade du... ingen trodde dig/ Utan drömmar? Inget liv...få är så genomsnäll human som just du/ Dina hej gladde mig i min värsta mörka stund på jorden...... gör ont i mig när jag fick höra om detta..Du är charmig som en gullig Panda i China/ Dröm vidare ..."jag längtar till Italien"

2012-03-10 @ 19:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0