.

okej såhär är det , livet är ingen tävling
det är ingen idé att försöka göra mig avundsjuk med
"oh det finns fler som gillar mig än dig"
eller typ "om du rör han så kommer jag krama *hmhm* jätteeemycket"
asså man bah wtf? sen så finns det killar som..
för ett tag sen var det typ 5 pers som fråga på mig , och man bah nee...
sen nästa vecka är dom med nån annan tjej sånna vill man ju
inte ha? dom kämpar ju inte,Och man kan tydligen inte
lita på några killar alls den enda man kan prata med
utan att alla tjejer bryter ut andra världskriget och typ
"oh jag kommer hålla på med den du gillar" är väll Poyan.
killar är ju lite skadade men tjejer är värst...
asså varför försöker ni änns?
bryr mig faktiskt inte över att man aldrig kommer hitta en kille
som passar och att man kommer dö ensamm med 72 katter, mitt
val antar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0