fort.Snabbis

-HAHAHAHAHAH..klart han gör! sa jag och
började skvätta vatten på henne det slutade med att vi
nästan hållde på att dränka varandra med plask och
skvättningar , plötsligt kommer emma och Frågar.------------------------------(det betyder att det är min tur hoda)
-HEEEEJ ,vgn då??
-Hahaha inget sa Adela och kollade på soffan.
-Fan vad kallt det var här då ,jag simmar bort till killarna sa Emma.
-Vänta på oss sa Soffan.
-Men orka bada ,jag drar ner till Stugan sa Adela. Adela tog den skogiga vägen ,det var mörkt men ändå hon kände sig trygg .Hon gick när hon hörde att ngn skrattade .Hon fattade på tre sekunder vem det var ,SÅKLART det var witen.Hon började springa lite .Hon tänkte skrämma amir bakifrån när han vände sig om.Hon tänkte OMG VAD HÅLLER de på med ,hon komm in i choktillstånd i en halv minut .
-SNÄLLA säg inget till min pappa sa Poyan.Vad tänkte han med vrf skulle adela säga ngt till hans pappa? men ajah.
-Vad tänker ni med.....Hu hur kan ni bara stå och RÖKA MITT UTE I SKOGEN?Hon blev mer chokad när hon verkligen sa det högt.
-Du tjallar väll inte sa Witen och försökte skratta lite som om han inte gjort ngt fel.
-HAHA såklart inte det är ju Adela sa Amir och skrattade med En elak glimt i ögat.Såklart det var Amir ,vem annars det var hans ide från första början.Hon orkade inte säga något.men ändå.
-Vi ses i stugan...Po..Sa hon och sprang.Hon sprang resten av vägen hem till stugan.Hur kunde de lita på henne hon var tvungen att bäretta det för ngn ,ngn hon kunde lita på,men vem?Hon var tvungen att tänka på ngt annat ,ränsa huvudet.Hon Fortsatte till stugan och öppnade dörren .
-Okej sa Hoda och började spela cp.Hahaha såklart de körde S/k allt var som vanligt.
-Hej adela var var du ngn stans?frågade hoda.
-Vill du vara med?frågade sullie.
-MM kanske senare.
-JO men just det ,jag och sullie undrar om du vill vara med på att ta ett midnattsdopp,vi tänkte om Witen ,Poyan jag evve och alice tänkte dra dit.Adela svarade ej.
-Jala svara!sa jag.
-Ja men måste ächs det var inget jag kommer ,men hoda kan vi prata senare?
-Ja ok.
-Din tur sullie sa jag.
-Okej s/k Adela?
__________________________________(Adela nu)
-..ehm sanning ,
-gillar du någon just nu ,
-eöhm ja ,
-okej din tur sa Sullie ,
-okej Anton s/k
-k,
-pussa Alice ,
-okej ,
-din tur Anotn sa jag ,
-okej Sofia s/k
-k ,
-ehm..
precis då kom Poyan och Witen tillbaks ,
-ehhmm...kyss Poyan.
-va? sa Poyan ,
-nee sa Sofia ,
alla insisterade på att dem skulle göra det ,
han luktar ju rök tänkte jag och sa ,
-nej men asså stackars Sofia ,
man såg Poyans tacksamma blick
-Då får du göra det sa Alice och log.
-whuut , nej sa jag. Och Poyan hållde med mig.
-Jo annars får Sofia göra det.
-okej jag gör det sa jag, jag gick fram och gjorde det och sprang
till det såkallade "köket" Poyan kom efter mig ,
-var det för att jag luktade rök? viskade han.
-mm..sa jag , jag ville skydda dig.
-du blev helt röd i ansiktet , och började nästan gråta
det var väll för att alla kolla det blev lite pinsammt va?
för vi är ju bara kompisar eller?
-Ja.. ljög jag och försökte le lite.
-men varför ?
-Om någon får reda på att du har gjort det och ifall ryktet skulle gå
och dina föräldrar skulle få veta av det , så skulle du ligga risigt till .
-tack sa han.
-Hallåå skulle vi ta ett midnatts dopp eller i månen sa Sullie som nyss
kom in i rummet.
-jag är på sa jag och kollade på Poyan .
-jag me , sa han och log.
alla sprang ner till sjön det var nästan beck svart, Sullie gick lite efter eftersom
han hacke vrickat foten lite tidigare men ingen förutom sofia värkade bry sig.
Alla prang i vattnet plötsligt så gjorde Roman bomben precis brevid Emma
-MITT HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR! skreek hon och hämnades på Roman med vattenkrig ,
-efter fortsätter vi med S/K okej ? sa Hoda
-nästan alla ville vara med ,
-jag är hungrig sa Witeeen ,
-När vi kommer tillbaks kan jag göra varmchocklad och mackor
till alla sa Evelina och log lite ,awwwwwwwww...tänkte
dom flesta men sa bara.
" grymt , tack, bra "
-high five för den bästa gruppen sa Emma och alla gav en tillbaks ,
-Ehum Adela sa Hoda ,
-ja? sa jag och log ,
-du ville prata med mig ? sa hon..
-ehm ja , nej det var inget viktigt , jag kanske säger sen okej?
-okej..
-Fuuuckkkk..skrek plötsligt någon, jag simmade till bryggan.
-vad hände ? sa jag.
-råka bara skrapa upp armen.
-ajj du blöder ju sa jag och sprang upp och hämtade en massa papper från kiosken,
-Adela , jag har bara skrapat upp armen inte typ svimmat,sa han och rodnade ,
-ehe..sa jag och rodnade ,
jag såg att alla glodde så jag simmade bort till Emma och Roman en bit bort
dom hållde på att bråka om killar och tjejers beténde ,
-heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej sa jag och såg allmänt skumm ut ,
-heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, sa Roman för att driva med mig.
-hej ...eller hejdå sa Hoda.och simmade bort till Soffan och Sullie -----------------------------------------------------
Jag simmade ryggsim. när jag krokade i Alice.
-Hahah sa jag och vände mig om där satt anton och alice .
-Hej kommer ni eller?jag tänkte att vi kanske kunde sätta oss vis trampolinen och kolla på stjärnorna?
-Ja ,vore inte det såååå Rommantiskt?frågade Alice.
-MM jag antar det sa Anton.
-OK bra att ni kommer jag går och säger det till de andra sa jag.
-OK ses hoda sa Anton jag började simma mot Witen och Poyan.
-HEEJ ,killar kommer ni eller ?alla tjejr och killar från stugan kommer samlas vi hopptornet nu!
De kollade på varandra med en orlig blick.
-Har adela bärettat?frågade Poyan.
-Hahaha vadå är ni ihop eller?frågade jag.
-Vah nej inget sa han.
-Vi kommer sa Witen.
-Bra sa jag och drog och sa till resten av killarna och tjejerna.*framme vid trampolinerna*
-Vad det är mysigt här sa Alice och kramade om Anton.
-Ja eller hur sa Sofia och kollade lite snabbt på Sullie.
-MM sa jag.och la mig ner och kollade över det överlyckliga paret.
-HAHAHAHAHAHAHA,skrattade Witen.
-Vad?frågade Poyan och skrattade lite .
-Nej men jag kommer ihåg när vi satt på din altan och badade i din pool och vi sa att vi aldrig skulle ducha.
-Vadå?duchar ni killar?frågade jag retligt.
-HAHA kul hoda sa Roman.
-Vill ngn göra ngt kul eller frågade jag efter en kvart.
-JA sa Roman.
-Vad för ngt?frågade evve.
-Vi kör s/k sa Emma.
-S/K Witen?
-k sa witen.
-Okej ...Krama den sötaste här sa emma.
-HAHAHAH nej men nejj,sa witen.
-KOM igen ,kom igen kom igen ,kom igen!! sa Alla han gick långstamt framm till Emma ,
och kramar henne.
________________________________________________________
-asså måste vi köra sanninge eller konsikvens heeeeeeeeeeela tiden ? sa jag,
-har vi något annat val eller ? sa Witen ,
-dessutom fick vi aldrig slutföra det vi hållde på med förra gången , sa Sullie
Witsawas tur han frågade Anton och han sa S ,
-vad tycker du om tjejerna ? sa han.
själv blev man lite chockad det var ju Witen lixsom ,
-ehm Asså Emma är lätt snyggast här,Hoda tror jag är sötast Alice är jag kär i
Evelina är snäll och Sofia har bäst humor , räcker det ?
-jaaarå , sa jag din tur !
-sofia s/k ?
-s..jag mena k ,
-Gå fram och krama dom killarna du tycker bäst om i gruppen ,
-hon gick och kramade Sullie och Anton , wiiiiiiiie min tur fick hon ur sig sen.
-Hooooooooodaaaa s/k ?
-sanning ,
-heheh , jag kommer vara snäll mot dig sofia,
-bara för att jag fick pussa Sullie på näsan så ska du göra likadant på
huum , Witsawa , heheheh.
-neever, sa Hoda
Witen däremot såg inte så bekymrad ut .
men hon gjorde det endå ,
-burrr..vad kallt det är här sa sofia och sneglade på Sullie ,
-håller med sa Alice och lutade sig mot Anton ,
(som inte hade tröjja på sig c:)
alla låg där , det var som i en film ,, Alice och Anton låg tillsammans
och "vilade" och Sullie och Sofia vågade att komma lite närmare men dom
låg mest och prata om skola och sånnt ,
-hörrni ska vi ta och börja gå tillbaks sa Ewwe , jag kan fixa varm chocklad o
sånnt kommer ni ? alla förutom Emma , Witen , Hoda , Anton , gick...
emma började flytta sig närmare Anton.
-hej...sa Anton.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-heej,sa Emma lite halv flummigt.
-Jo jag ska gå ner till skogen och kolla på naturen.
-Ja jag skulle oxå gå dit precis,sa Anton.De gick ner från trampolinen och stack ner til skogen......
-Jahop ,sa Witen.
-Vad ska vi göra nu då?frågade jag.
-Vet inte det börjar bli rättså kallt,sa jag.
-Vi kan väll dra ner till kiskoen ,det värkar vara öppet sa han.
-Ja okej sa jag och log ganska stort.
-Bra sa han ,försten dit.
-Då kommer du att förlora sa jag och började crowla.Jag komm först som vanligt.
-HAHAHA ,sa jag.
-HAHAHAHH ,Sa witen .
-vrf skrattart du din jävla nörd sa jag och knuffade hnm lite .
-Inget ,du har lite sjögräs i håret pucko sa han.
-Men ahh sa jag och känd på huvudet.
-VRF SA du inge ?sa jag och började jaga hmn till kiosken.
-Jag tror att jag tar en redbull sa Witen.
-MEH ,måste du alltid köpa det?du kommer att bli sjuk sa jag.
-Jag tar en redbull sa han .
-Bara för det måste du ge halva til mig sa jag.
-Hahaha ,sa han.snacka dålig humor tänkte jag.
-Jag tar en estrella chips påse sa jag.
-Du får halva om jag får halva din chips påse sa Witen medans vi gick ner till bryggan och genom skogen.och mumsade i oss våra grejer.
____________________________________
när vi hörde skratt och skrik från skogen , det lät som Emma
-Äsch , det är bara Emma och Anton som håller på i skogen ,
-okej hihihi sa Hoda.
-du skrattar roligt sa Witen ,
-jaaaag vet hihihihihihihihihihhi svarade Hoda .
-nej vadå du är trött sa Witen ironiskt,
sammtidigt satt Emma och Anton på en stor sten
och kollade ut på månen Anton tog tag i Emmas hand och log ,
-Anton du har flickvän sa Emma och kollade lite snett på honom men log endå,
-men jag gillar dig Emma ,
-ehm varför är du tillsammans med Alice då?
-alltså igentligen var/är jag bara tillsammans med Alice för att göra dig avundsjuk.
-awww... Hon lutade sig fram och dom började kyssa honom ,
-ehe sa han och blev helt röd i ansiktet ,
-Åh jag borde inte gjort det här sa Emma,
-ehm när har du börjat bry dig om Alice ?
-precis sa hon och lutade fram och kramade honom
-ska du göra slut med Alice ? frågade hon.
-sen , jag lovar..sa han och log, men sålänge låtsas vi som ingenting ,
-okej hallå klockan är fan 02.00 ska vi inte tillbaks ?sa Emma
-Jag vet inte,då måste vi ju sova sa Anton.-----------------------------------------------------------------------
-Men jag är rätt trött sa Emma och började ställa sig upp.
-Hah min rumpaaaa gör ont ,sa Emma.
-Ok vi kan väll dra rå.
-Tack sa Emma .De började gå medans hon ganska snabbt från Anton.
-Vrf går du så snabbt?frågade Anton.
-De får inte se att vi kommer in samtidigt sa Emma.
-Smart sa Anton.
-Godnatt sa Emma .
-God natt sa Anton och gick framm och kramade henne.Emma sparng den sista biten till Stugan hoda,Witen,Adela ,sullie och Poyan .de andra sov.Emma orkade inte svara på alla fråger som de kanske skulle fråga.Hon gick på tre sekunder och lade sig på sängen.
-s/K?Adela,frågade Poyan.
-K,sa Adela.
-Du ska....Väcka ngn som sover genom att lägga en blöt papper bit och låtsas att du slickar på personen .
-OKej som Kim gjorde eller?frågade Witwn och skrattade skit högt.
-Ja elller hur sa Adela och gick och tog en våtservett och gjorde det på EMMA.
-Okej din tur Adela.Hon kollade runt om sig och hennes blick fastnade på Witen.
-NEEEJ ,sa witen innan hon han säga ngt.
-Witen s/k?frågade Adela.
-s,Sa han.
-hm.........okej,vem gillar du bäst i skolan?av tjejerna .såklart sa hon med en glimt i ögat.
-Emma,sa han.Och blev lite generad.Han såg att glimten i ögat försvan.
-Men ,man kan ju gilla fler sa han och kollade oroligt på Adela igen och såg att hon lyste upp igen.
-Okej din tur witen sa Adela med ett stort förväntans fullt leende .
-OkejEmma s/k?Frågade Witen med ett stort leende.
__________________________________________________
-ehum sannig , sa hon
-har du känslor för någon i denhär gruppen? sa witen.
-ja..sa Emma och rodnade ,
Witen lös upp och såg ganska glad ut , medans Anton kollade bort och
rodnade , bara Emma och Anton visste att det var Anton hon menade.
det blev ganska tyst ett tag men efter ett tag sa Hoda ,
-Hallåå? det är din tur Emma ,
-jaaha , okej , ehum Alice s/k sa Emma.
-s sa Alice och lutade sig mot Anton.
-uhhm , vad skulle du göra om Anton var otrogen mot dig ? sa hon och log lite falskt.
-jag skulle bli jätte arg och ledsen sa hon och kollade sen på Anton ,
fast det skulle du aldrig vara ellerhur älskling ?
-..ne..nej söötnos, sa han och försökte kolla bort lite,
*pliing*
-Adela din mobil låter sa Anton för att försöka få alla på andra tankar.
-ah ehum jag fick ett sms sa jag och hemtade mobilen och kollade ,
"Hej , vet du , jag kanske ska få komma till er stuga för att jag har
bråkat lite med Hugo som är i min och då sa kerstin att jag kanske ska
få komma till er ! // Simon "
"åh va kul" svarade jag och satt mig sen i ringen och fortsatte leken.
-vems tur? sa jag
-Min , s/k Sofia ? sa Alice och kollade på Sofia .
-sanning ,
-okeej , ehum vem är sötast jag eller Hoda?--------------------------------------------------------------------------------
-Nej ,så får man inte fråga,de är inte snällt.
-Nej ,det får man visst sa Alice.
-Alice sa Soffan.
-S/K Sullie ,frågade Soffan.
-K,sa han.
-hmmmm, vem skulle du helst bli strandad på en ö med?,frågade Soffan.
-Hmm ,du såklart sa Sullie och log lite hemligt.
-Nawww,sa Adela.
-Okej din tur Sullie.
-Hoda s/K?frågade Sullie.
-HMM s,sa jag.
-Okej....vem tror du är kär idig frågade Sullie.
-Hahaha mig?Frågade jag.
-Ja du vem annars sa han.
-Nej men inge ,asså ingen blir kär i mig.
-haha men vrf inte?frågade Emma.
-Asså det är ju som att bli kär i ,i ,i en BAJSKORV ,sa jag.
-Vadå?frågade Poyan och asg.
-Nej ,men hahah ingen blir kär i en bajskorv sa jag.
-Vadå ,så du säger att du är en bajskorv sa Alice och skrattade.alla skrattade förutom Adela som såg hur arg/Ledsen jag blev.
-Jag ska ut sa jag och tog på mig min jacka.
-Men vart ska du frågade Alice.
-Ächs behöver
bara lite luft sa jag.Det var inte det ,jag orkade inte med dem och Sullie såg det och gick efter mig.
_________________________________________________________
-mår du bra eller? sa Han ,
-mm..ja det är lungt , sa Hoda.
-är du säker? det finns säkert någon som gillar dig?
-´ja, nej det gör det inte !
-Jag fick igentligen inte säga dethär men just nu tvingar du mig till det,
Witen gillar dig ,
-gillar inte han Emma ?
-så enligt dig kan man inte gilla 2?
-mjo, kom så går vi in , sa Hoda .
-ska vi inte g¨å och lägga oss snart sa Emma och gäspade.
-jo´, sa jag och letade i min väska efter mina sovkläder ,
-redaan? frågade Hoda.
-ja hahah klockan är ju typ 3 sa jag och gick in till köket och böt om ,
-Alice? ropade Anton ,
-Ja sötnos sa hon och gick till Anton ,
-kan vi gå ut och prata lite ? sa han och kollade bort.
-visst , sa hon och dom satt sig på trappan
-vad var det du ville? frågade hon.
-jo assåå..vi har ju varit tillsammans i några dagar nu ?
-ja och jsg är jätte glad att jag har dig sa hon och log.
-ehum..
precis då kom Poyan ut och störde dom
-Haaaaaalllååå ? ni vill väll inte missa Romans och Sullies fight?
det blev ganska tyst ett tag ,
-ojj ,. var ni upptagna ? jag ska inte störa sa han och gick in igen.
-vad ville du säga älskling ? sa Alice och kollade på Anton igen.
-ingenting , inget viktigt kom vi går in igen sa han och ledde in Alice i stugan.
*plinng* Anton fick ett sms ,
"har du sagt till henne ? /Emma "
"nej , jag hann inte jag gör det imorgon sötnos"
"bäst för dig puss"
"puss"
Jag klättrade upp i min säng och såg att jag redan hade kommit upp.
-HEEEEJ,girlfriend!!!Var jag än går har jag alltid med mig mina nagellack ,så vill du elleR?frågade jag.
-Hahaha nej är fett trött ,sa Adela.------------------------------------------------------------------------------------------
-Meh tråki sa jag och gick ner.
-Okej den som målar naglarna med mig får en 20 lapp sa jag.
-Jahap ingen sa jag .
-Ska ingen här borsta tänderna frågade Anton.
-ORK,sa Poyan .
-Ska sonen till tandläkaren säga ,sa Witen.
-Haha ,jag ska oxå borsta tänderna sa jag.Jag tog upp min tandborste och började borsta.
-SHHÅÅÅ dduoo jiMMMAR SHUUUOLLIIE,sa Anton med tandborsten i munnen.
-Vad?,ta ut tandborsten ut ur munnen när du pratar,Nörd sa jag.
-Ächs det var inget,kan du bevara en hemlighet?frågade Anton.
-JA sa jag och log stort.
-JAG MEEEEE!!! sa Anton och asg .Jag slog till honom och gick ut ur toan.Alla låg i sina sängar förutom Emma som satt vid bordet och typ smsade.
-Jag gick snabbt till soffan som var halv vaken.
-Hej girlfriend ,vgd?
-Ska sova nu godnattis ;*
-Godnatt;* sa jag.och gick upp till min säng tvärs över satt Adela cch skrev i ngt, hon
hållde på och smsar någon.
______________________________________________________
-vem smsar du?  frågade Hoda.
-ingen , sa jag och rodnade och stängde av mobilen o la den i bh:n
-okej sa Hoda och vände sig om ,
det var bara en lampa som lyste den var precis brevid Emma .
-Emma släck !
-okej sa hon ,
-Godnatt alla ! skrek jag och blundade ,
det var iskallt på kvällen i stugan tyckte jag iaf, alla andra värkade
inte ha något problem med att sova , jag låg och blundade ett tag
med hopp om att få somna snart då jag hörde
Emma och Anton viska ,
-Anton du måste göra slut med henne?
-jag ska, men jag vill göra det på rätt sätt.
-mh , puss godnatt ,
-godnatt sötnos.
sen blev det tyst jag tänkte på vad jag hade hört vände mig
om och försökte sova , tillslut klättrade jag ner för stegen
-öhum vart ska du ? frågade Witen som var under mig som tydligen
vaknade när jag klättra ner (klumpiduns).
-ehm jag kan inte sova viskade jag´,
Han satt sig upp i sängen , och såg ganska nyvaken ut,
-jag vet iaf nån som skulle bli glad av att få lite sällskap i sängen *blinkblink*
-Haha kul sa jag och rös till ,
det blev tyst tillslut sa jag ,
-jag går väll och lägger mig mellan Emma och Ewwe på golvet då
-gör't , sa han och blundade sen ,
jag la mig mellan Emma och Ewwe och kollade
 mobilen en sista gång inan jag somnade
"1 sms" *hörde du också vad jag hörde det där med Emma och Anton / Poyan*
jag svarade .....



Hodas tur ....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0