HAD A DREAM , I WAS KING , WOKE UP , STILL KING

tjaaaaaaaaaaaaaaaa, skön dag !
vi kolla på film och hade lite svenska sen åkte Hoda till
gbg (inte gbglassgubben , ) utan göteborg , men ja
vi slutade runt 13? , och jag drog till gränbyC , utan
pengar ja , sånn är jag , och då var Poyan snäll och
följde med mig en bit och det börja regna o allt men
ja , han följde med en bit sen gick jag resten själv
och sen när jag var framme gick jag till årsta ist ,
och gick till mormor och bada , hon köpte lite godis till mig
eftersom hon tyckte att jag behövde det :3 och sen hemtade
mamma mig o gissa vad? hon hade också köpt godis
så jag kräktes nästan där jah.Men ja nu ska man kolla
på "den sista dockusåpan" och käka lite godis fastän jag mår
illa måste ju fira att man är fri från skolan ? :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0