Home

Tjaaaa' hemma igen !
Åh va skönt bilder o sånt kommer i morgon i think , i morgon tänker jag testa keps o heta skor även fast det är mest wbs som har keps ehe jag skämmer ut mej lite för ofta tycker jag , snart är det sommar längtar efter att hänga med "grabbarna grus" men ja i helgen var det mycket gå runt i Stockholm haha fett jobbigt med bena men jag har ju något som kallas stödstrumpor o det hjälper ganska bra :)
Jag köpte en massa saker också skor , tights , superman t-shirt , m.m. Sen var vi ju självklart o kolla på melodifestivalen alla var mycket bättre live men Loreen suger fortfarande apa så kass. Danny skulle vinna ju ! men just nu försöker man slappna av lite och kollar på lite avsnitt av ghost whisper och dejtar soffan + täcket ;* så trött oxå , hihi skriver ett lite längre inlägg också för att det var så länge sen jag blogga men nu så ska jag avrunda mitt inlägg och säga att vi hörs i morgon Natti Natti ! :*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0