02.00 - 05 - 5 -2012.


måste det vara så långt kvar till måndag?.

Åh så kul att ni blev så glada för min skull
över att jag får vara med den jag tycker om -.-
det var några få som "åh grattis gmn!"
men alla andra vaar heeeeeeelt fuckked up.
Amanda var typ den enda som värkligen
lyfte på luren och ringde mig och frågade
hur det gick osv :) , dock väckte hon mig när jag
låg o sov klockan 7. men jajaja, men fina
kompisar man har också >.>
men ja nu ska jag typ gå och lägga mig brevid
mamma och brorsan och kolla på lite film
har knarkat alvedon och sovit hela dan
men det är ju som sagt för att jag är sjuk,
men ja det var inte så mkt mer jag ville säga
tror inte jag bloggar mer sen , så jag säger
natti natti mina små läsare! :*


Kommentarer
Postat av: adela

Ojj,ska stå 5-05 inte 05-5 sorry ;*

2012-05-06 @ 10:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0