Du gör mig hel ♥

haaai haaai !
hur pallar ni folket därute att ha lugg?
man känner sig både bilnd och efterbliven ^^
men förlåt förlåt för att jag är så dålig på att blogga
men ni vet..livet kommer imellan xd
igår var hela pl klassen på "fredens hus" sen så rengnade
det ute så det blev mest att sitta i den hårda soffan
och spela mobilespel allihopa..efter det klockan 15.00 hade
jag utvecklings samtal sjuuuuuuuuukt nöjd. :)
att jag var så duktig visste jag inte.. hehe,
men sen så jag o pappa in på ica köpte mellanmål
och åt i bilen när jag kom hem så blev det skype
med mina babe's. Sen så var det inte så mkt mer med
det och jag vet att ni inte ens bryr er men läser dethär
för att hitta något spännande och sliskigt om mitt
liv så att ni kan sprida det till varje person du känner.
Jaha , då får du nog leta på :3

Kommentarer
Postat av: alice

prova klipp luggen kortare, så du kan se lite bättre ;*

2012-05-10 @ 14:52:02
Postat av: Anonym

No.det skulle vara fult...

2012-05-10 @ 15:55:40
Postat av: elsa

jag har haft lugg så länge så jag är van;):P

2012-05-10 @ 16:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0