.

Hej!
vaknade klockan kvart i 6 idag O.o
Aja det betyder längre data tid :3
drar till skolan om ca 20 minuter så det blir
lite blogga. Iaf hej? Jag har varit sjuk
hela helgen det är därför jag inte har orkat
gå upp och bloggat , jag är fortfarande
lite "krasslig" så jag slipper gympan och
eftersom det är nationella prov i veckan
så måste jag gå. Tyska idag btw whoop,
whoop. Älskar att ha tyska xd men det
var ju så länge sen ju ^^ det har ju varit
valborg och sånnt i mellan. Men ja ska
sitta o nörda lite fb , och sånnt medans
jag kan nu men vi ses i kväll puss.
Och btw,Tack soFIA :) hade panik i
morse är jag inte hade något tuggummi men
då fanns Sofia till hands :*
Sen känns det som hundra år sedan jag träffade
boysen ^ framförallt Witen , så det
blir en bra dag i dag !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Varsegod ^^ ♥

2012-05-07 @ 19:19:36
Postat av: Sofia

♥*

2012-05-07 @ 19:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0