livet leker (:

tjena, Ni vet dom dagarna jag inte har bloggat?
dom har varit asgrymma, så nej jag har inte hunnit
blogga då. Vi var typ på stan och gjorde massa
..saker , sen åkte vi hem till henne och chillade sen
hemma hos mig och träffade några , sen sprayfärgade
jag Martins hår blått :3 och massa mer nu sitter
Amanda i sängen och dampar för att en kille
inte svarar i telefon osv. Ja vi har kul.
Men vi ska typ ut snart igen,Sen om min kille kan
logga in på skype så blir jag ännu gladare C:
meeen ja , ska typ dra nu och som vanligt så säger jag
"åh jag bloggar senare då , kramis c:" men det
blir förmodligen inte så för jag har aldrig tid.
heido! :)
-några bilder dåe-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0