jobbig vecka

asjobbig vecka. jag klarar fan inte av skolan.
men jag går på piller som ska lugna mitt humör och hjälpa mig koncentrera mig så hade omprov i måndags..och dom gick säkert bra. Fick ett litet dampanfall på No-läraren och skrek åt honom annars var måndagen ganska lugn..jag kan säga såhär i efterhand att tabletterna jag tar verkligen hjälper! och det är skönt för jag vill inte va ett litet pms barn som kan typ få utbrott när som helst. Mennidag slutar vi klockan 12 så jag o Amanda ska dra o gymma sen äta på donkeen (y) najs sen så sover hon nog hos mig också btw jag ska nog byta blogg snart också, till devote men jag tänker inte ta bort denhär vill kunna läsa mina gammla inlägg osv. det äe kul ju hah ;$ men ah nu ska jag klä på mig och försöka komma iväg till skolan btw tre veckor och lite mer med min pojk idag! & världensbästa Dario har bytt profilbild på fb för att jag tjata till mig att jag ville vara med på den, kolllaaarååå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0