Men hej bloggen !

Just nu är inte humöret riktigt på topp direkt.
inget speciellt jag tycker barq inte om skolan.. och sen så har jag mensvärk. Iaf idag efterskolan ska jag och Alice dra till ica och köpa Ben and Jerrys och sånnt gott. och sen så ska vi dra till Dario och hänga med honom hemma hos honom ett tag najs najs. så ah hoppas allt blir som det ska imorgon ska jag antagligen va med Amanda och kanske lite med min pojke också och sen på söndag ska jag träffa "Putte" guuuud. kännernlixsom stressen så hårt. sen så måste jag plugga på
prov på alltihopa också,
På måndag ska jag fixa gymkort på friskis och svettis och köra på där också till beach 2013 :') jajaj nu ska jag iaf ha religon och ha allmänt najs puss och baj baj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0