heeeeeeeeeeje.

Jag är stressad som vanlig måste typ springa till bussen snart.
ska möta upp Jennelie och kolla på "paranomal actevity"
astaggad. Men måste ladda min mobil lite så att jag kommer
på bussen, den har typ 5% man bah mm kul att jag inte kommer
hem igen nudå "(:" men aja det löser sig igår var jag på
bio med Dario vi såg "Ted" den var väll helt okej,.
trodde den skulle va bättre osv. men nej.
sen så kollade jag på skräckfilm igår natt satt och grät och
snackade med en kille sen han fick typ kolla på medans jag
kollade på filmen och grät av rädsla. haha förlåt men jag
tål inte att kolla på sånt själv :(
och jag är fortfarande lite skakis, hela morgonen satt jag med
en kniv på köksgolvet och grät..haha sånn är jag,.
filmen heter "the shining2" men ah måste dra nu Jennelie har väntat
på mig i snart 30 min. :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0