Hey

Hey alla kattiga katter!
har tänkt att börja under lovet så tog tag i saken o började denna fina söndagskväll.
Idag har jag vart på bio med lillebror Johannes och mamma o Johannes mamma vi kolla på hoteltransylvania, Sen har jag suttit uppe ett tag o skypeat med Dario , Poyan och Darips brorsa najs najs. snart ska jag gå och väcka mamma och be pengar för imorgon ska jag träffa Dario och gå och se "Ted" på bio. Och antar att jag nångång i veckan ska se "paranomal actevity" med någon också.
Åhh. jag har verkligen världens bästa broe Dario är en riktig klippa, Vad har hänt medans jag hade blogg paus dårå? jag har haft en väldigt dålig period där jag var ute sena nätter, skolkade mycket och gjorde saker som varken var bra för mig eller andra. Men nu jobbar jag igen allt igen och höjjer mina betyg, ganska stolt över att mitt senaste so prov gick bra. :) Men nu ska jag kolla på lite tv och vila lite för min mensvärk dödar. pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0